2008. június 8., vasárnap

Szeret valaki túrázni?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Helló!

Én nagyon szeretek túrázni, valahogy kikapcsol.. :)

Merre szoktál? :)

üdv. Edit

Névtelen írta...

Én még nem nagyon túráztam sehol, legfeljebb ha valamilyen program alkalmából mentünk, de szívesen kipróbálnám.
Mely helyekre szeretnél menni? És kikkel szoktál túrázni, vagy egyedül mész, vagy nem, barátokkal esetleg?

Kunos László írta...

Van egy csomó oldal, ahol találhatsz különféle túrákat, különféle szervezeteket. Először kezdj kisebbel, pl 10 km-es túrával. Addig sem egy irodában ül az ember. Barátokkal, volt osztálytársakkal, furcsa, de ott még az idegenek között is van összetartás, nem úgy, mint a városban, fellöknek a buszon.....
Leírom ide majd az oldalak címei, amiker érdemes megnézni.

Névtelen írta...

Az tényleg jól jönne, ha az oldalak címeit ide írnád, mert annyira nem ismerek ilyen szervezeteket, nem túráztam azelőtt sokat. Én nemrég voltam vidéken, hivatalos okokból, ott is elég segítőkészek voltak az emberek, úgy hogy mondasz valamit.
Most külföldre mész nyaralni, vagy inkább itt túrázol, ha valamelyik, akkor hol?
És milyen állatokat szeretsz még kutyusokon kívül? :) A tiéd tényleg aranyos.

Magamról

Átlagos budapesti srác vagyok, aki szereti a természetet, és az állatokat, és persze Görögországot nagyon! :)(ahol könnyen jön a szerelem :)) Főként ezekben a témában várom a hozzászólásokat.

Réka és én :)

Réka és én :)
Rékát egy aluljáróban vettem.. :(

Laci

Laci

Görögországban

Görögországban
Sartin nyaraltunk